Jistě, mají na to právo, avšak je to v dnešní době poněkud riskantní tah. Jinak řečeno – je to docela velké zahrávání si s ohněm.
V té době, kdy všude chybí peníze, roste nezaměstnanost a skoro každý se bojí o svoji budoucnost, rozhodně Asociace profesionálních klubů netroškaří a od nového partnera chce o 40 procent víc, než jí v současnosti dává společnost BPA sport marketing, rovněž partner hokejového svazu.
Podle klubů údajně může existovat adept, jenž by prý požadované podmínky splnil. Jenže používáte-li slova „podle neoficiálních informací“, může to vše budit dojem neseriózní ukvapenosti.
BPA má sama zájem hrát v hokeji prim, ale případný pocit její ukřivděnosti by se dal i pochopit. Téměř jistě více peněz nepřidá. Ba nejspíš současnou částku naopak skrouhne, až přehnané ambice APK možná nikdy nevyjdou.