5. října 2011 19:20 Lidovky.cz > Sport > Názory

TIME OUT LN: Federer potřebuje aféru

  • Poslat
  • Tisk
  • Redakce
  • 1Diskuse
Roger Federer | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Roger Federer | foto: iDNES.tv

PRAHA Co na tom, že se z rodinného idolu vyklubal sukničkář s desítkami milenek. Co na tom, že popularita Tigera Woodse mezi Američany spadla z 87 na 33 %. Co na tom, že z kdysi neotřesitelné golfové jedničky je rázem až 51. hráč světa.

Firmy jsou i nadále ochotny spojovat jméno a propagaci svých výrobků s Woodsem. Podle ekonomického časopisu Forbes má totiž pětatřicetiletý hráč stále nejhodnotnější značku mezi sportovci. Jak je vidět, manažeři, kteří rozhodují o tom, kam investují své peníze určené na reklamu, se morální pověstí moc nevzrušují.

Proutník Woods je v žebříčku první, na pátém místě je zase nejnenáviděnější postava mezi fanoušky NBA – basketbalista Clevelandu LeBron James.

Ono se vlastně není co divit. Vždyť se říká – špatná reklama, taky reklama. V tom případě si asi skandály neprovázený vzorný otec dvojčat Roger Federer už z druhého místa žebříčku Forbesu nepolepší...

  • 1Diskuse


Vojtěch Gibiš

Autor

Vojtěch Gibišvojtech.gibis@lidovky.czČlánky