KOMENTÁŘ: Špatné výsledky, špatná hra? Ne! Hokejový národ uráží nové dresy |
Společnost Střída sport, která pro svaz zajišťuje výrobu a prodej reklamních předmětů, si může mnout ruce.
Za červenec až říjen ohlásila téměř dvojnásobné tržby oproti stejnému období před rokem. Podíl dresů na tržbách zůstal stejný, zhruba patnáctiprocentní.
A navíc je tu klíčová věc pro samotné tvůrce. Samotní fanoušci, kterých bylo ve čtvrtek v zápase proti Švédsku v holešovické hale téměř 10 tisíc, ani jednou neprojevili výraz nevole a nové dresy kvitovali.
Velký zájem byl i o to se s novým dresem vyfotit. Na možnost si udělat s trikotem vlastní kartičku se stály několikametrové fronty.
Nepotvrdily se tak zvěsti, že forma nového loga nemá negativní vliv ani na návštěvnost, ani na prodej dresů. Má ho naopak pozitivní.