Zpočátku jsem si za volantem těchto obrovských aut často kladl otázku: Proč? Proč jezdit něčím tak velkým? Proč na sebe strhávat pozornost všude, kde se objevím? Proč se při nastupování drápat na vysoko umístěná sedadla? Proč mít auto, v němž nedosáhnu na konec kufru? A tak dále a tak dále. Vlastně jediný pádný důvod byly tři řady sedadel, protože ten, kdo potřebuje vozit více lidí v komfortu, má možnost buď jezdit v dodávce, kde pohodlí není na prvním místě, nebo právě v těchto autech. Jejich třetí řada sedadel s elektrickým ovládáním je v obou případech snadno použitelná i pro průměrně rostlé dospělé osoby.
Celý článek jen pro členy
Chcete číst prémiové texty bez omezení?
Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium
Měsíční
Roční
Dvouleté
Připojte se ještě dnes a získejte:
- Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
- Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
- Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace
Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!