Vedení klubu svým prohlášením spíše ještě prohloubilo názorový příkop. Výtky fanoušků odmítlo a navíc divákům úplně sebralo možnost pořídit si lístek v pokladně stadionu v den utkání. Poslední lístky budou k dostání dvě hodiny před začátkem duelu v ostravských nákupních centrech.
Nestriktnější přístup z celé ligy
Baník bude jediným prvoligovým klubem, který v nadcházející sezoně při všech domácích zápasech bude uplatňovat adresný ticketing. Skalní příznivci však vedení klubu vyčítají, že v povinném vyžadování soukromých údajů zašlo daleko za nutný rámec; své stanovisko opírají o vyjádření Úřadu pro ochranu osobních údajů, podle nějž například odevzdávání rodného čísla není standardním krokem.
NÁZOR K TÉMATU |
"Žádost o souhlas s poskytnutím osobních údajů včetně rodného čísla jsme předem konzultovali a nechali si řádně zaregistrovat Úřadem pro ochranu osobních údajů," uvedl v prohlášení Matouš Hába, který má v klubu systém adresného ticketingu na starosti.
Aktivně fandící příznivci Baníku tak svou podporu v sezoně, která startuje již v pátek, omezí pouze na venkovní utkání.