Německé prvoligové celky si oproti předchozímu ročníku polepšily "jen" o 9,9 milionu eur na 118,5 milionu. Největším dílem k této částce přispěje z 18 klubů obhájce titulu a finalista Ligy mistrů Bayern Mnichov, kterému Deutsche Telekom za reklamu na dresech vyplatí 22 milionů eur.
Bundesliga spadla z prvního místa žebříčku především díky lukrativním smlouvám Manchesteru United s americkou pojišťovací společností Aon a Liverpoolu s bankou Standard Chartered. Tyto kontrakty ročně klubům vynesou 23,6 milionu eur.
"Je jasně vidět, že pokud se nějaká nová firma rozhodne investovat větší sumu peněz do reklamy ve sportu, tak Premier League je nejžádanější destinací," uvedl Gareth Moore z britské pobočky Sport+Markt. Podle něj si hned patnáct z dvaceti klubů anglické ligy oproti loňsku v příjmech z reklamy na dresu polepšilo. Za Anglií a Německem je velký odstup.
Třetí místo patří italské lize, kde kluby vydělají 65,9 milionu. Serie A je jedinou z velkých evropských soutěží, kde firma Sport+Markt zaznamenala v tomto směru pokles. Loni italské kluby získaly díky logům na dresech 74 milionů eur. Za propad může i to, že Lazio Řím a Fiorentina titulární sponzory nemají. Na dalších místech jsou francouzská (58,8 milionu eur), španělská (57,5) a nizozemská liga (42).