Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Lidé chtějí kolo, na kterém vyhrál Kulhavý. Zatím je ale vyprodané

Sport

  7:00
PRAHA - O kola americké značky Specialized, se kterou jezdí zlatý biker Jaroslav Kulhavý, je po skončení olympiády v Londýně zájem, potvrdil serveru Lidovky.cz Zdeněk Löffelmann, ředitel Specialized pro východní Evropu. "Lidé volají a píšou si o červený rám a ptají se, kdy bude k dispozici," říká.

Jaroslav Kulhavý foto: ČTK

"Po loňské zkušenosti z mistrovství světa zvýšený zájem o kola byl, myslím, že to je proto, že Jarda dokázal, že to kolo je opravdu dobré. Zájem zřejmě potrvá i teď, měl jsem mnoho dotazů na červené rámy, které má on," řekl Lidovkám.cz Löffelmann. "A budou určitě, pracujeme na tom."

ČTĚTE TAKÉ:

Jaroslav Kulhavý

Jaroslav Kulhavý si pro zlatou medaili přišel v holínkách

Limitovaná edice bude

V této sezoně je podle Löffelmanna obvykle zájem o kola nižší. Model SW Epic, na kterém Kulhavý jezdí, je v obchodech dlouhodobě vyprodaný, limitovaná edice ale bude, slibuje.

"Když jsem začal Jardu sponzorovat, což je sedm let zpátky, začínal jezdit na odpružených kolech cross country, tenkrát jako první v Česku, a okamžitě to vzbudilo zájem, protože začal vyhrávat. Jako první na světě vyhrál pohár mistra světa na celoodpruženém kole. Takže teď předpokládám podobný úspěch jeho modelu, nicméně toto kolo už je úspěšné samo o sobě," říká Löffelmann.

PŘIPOMEŇTE SI ZLATÉ OLYMPIONIKY:

Pozitivní dopad na značku díky partnerství s českým olympijským týmem vidí také Plzeňský Prazdroj, jehož pivo se čepovalo v Českém domě, nebo firma Alpine Pro. Ta se zviditelnila originální olympijskou kolekcí. Českou reprezentaci navíc vybavila  speciálními holínkami, které vyvolaly rozruch v zahraničních médiích.

"Doufáme, že olympijské hry, společně s našimi dalšími marketingovými aktivitami, budou mít pozitivní vliv na budování jména Pilsner Urquell ve Velké Británii," sdělil Lidovkám.cz mluvčí plzeňského pivovaru Jiří Mareček. "Na hodnocení prodejů v průběhu olympiády je brzy, ale zájem o čepované pivo například v Českém domě byl veliký. Díky tomu, že olympijský dům byl poprvé v historii otevřen veřejnosti a během her ho navštívilo téměř 80 tisíc fanoušků, jsme vyčepovali 72 tisíc půllitrů plzeňského piva," uvedl.

Menu Českého domu

Naše kolekce zaujala svět

Se zájmem o vlastní olympijskou kolekci je spokojená i firma Alpine Pro. "Zájem o o ni byl velký. V prodeji je od prosince loňského roku, tedy od chvíle, kdy jsme ji slavnostně představili v Národní galerii na fashion show. S blížící se olympiádou zájem rostl a v průběhu OH se samozřejmě zintenzivnil," vypočítává generální ředitel Alpine Pro Ivan Vodička. 

VÍCE O HOLÍNKÁCH ČTĚTE ZDE:

"Po slavnostním zahájení stoupnul výrazně zájem o holínky, a to v Čechách i v Českém olympijském domě v Londýně, kde nakupovali Češi i Britové," říká Vodička.

Zahájení olympiády (česká výprava s vlajkonošem Petrem Koukalem)

Očekávání firmy tedy podle jejího ředitele olympiáda naplnila. Na odbyt jdou prý vedle holínek nejvíce trička, čepice a jiné menší věci z kolekce. "Celá kolekce je pro lidi atraktivní a podařilo se jí i zaujmout svět," řekl Vodička.