Přes třináct měsíců vyvíjela společnost speciální pokrývku hlavy nazvanou „Nike Pro Hijab“. Jednou z nich byla i krasobruslařka ze Spojených arabských emirátu Zahra Láríová, která by se měla představit na příštích zimních olympijských hrách v jihokorejském Pchjongčchangu.
„Je skvělý, byla jsem nadšená, bylo v tom i trochu emocí, když jsem ho uviděla poprvé. Snažila jsem se podávat výkony v mnoha verzích hidžábu, ale nešlo to. Jakmile jsem si vzala tento od Nike, byla jsem uchvácená tím, jak je příjemný a lehký,“ řekla při prezentaci čerstvě dvaadvacetiletá krasobruslařka přezdívaná „Ledová princezna“.
„Nike Pro Hijab“ je vyrobený z lehkého polyesteru a vyvedený v tmavých a neutrálních barvách. V tkanině jsou malé neprůhledné otvory pro lepší odvzdušnění, tak důležité právě pro sportovkyně.
Jedna z největších firem na sportovní vybavení přišla s tímto krokem jen pár týdnu po spuštění kontroverzní reklamy, ve které povzbuzuje islámské ženy k tomu, aby se nebály jít za svými sny. Video na komerčních sítích zhlédly během dvou dní od spuštění přes 3 miliony lidí a rozjelo obří diskuzi na toto téma.