Nejvíc facebookových fanoušků má Sparta, přes 127.000. S velkým odstupem za ní následuje úřadující mistr Plzeň s více než 39.000 fanoušků, třetí je Slavia (přes 31.000 uživatelů).
"Facebookové stránky fotbalových týmů jsme prostřednictvím našeho patentovaného nástroje Socialtools začali sledovat v srpnu a již za osm dní našeho sledování můžeme konstatovat, že fotbaloví fanoušci jsou na Facebooku velmi aktivní, reagují na jednotlivé zápasy a nemají problém se o své názory prostřednictvím sociální sítě podělit s ostatními," uvedla Olga Szélesová z agentury Performics v tiskové zprávě.
Největší počet označení, komentářů a sdílení měly od 14. do 22. srpna stránky Plzně, následovány Spartou a Slavií. Největší nárůst počtu fanoušků ve sledovaném týdnu zaznamenaly facebookové stránky Plzně, a to o 1405. Přispěl k tomu nejspíš i úspěch Viktorie v předkole Ligy mistrů.