GM Ondřej Šebek:"Po vzájemné dohodě s většinovým majitelem klubu Romanem Šmidberským jsme se rozhodli pro Jana Kratochvíla. Hledali jsme vhodné kandidáty na pozici v managementu a nabízela se možnost pro jeho návrat do Pardubic. Už v klubu dříve působil a není tajemstvím, že nás pojí přátelský vztah. Spolupráce se tedy nabízela a jsem rád, že se vrací. Bude oživením našeho týmu. Jde o hodně blízkou pozici marketingového manažera. Strukturu vedení chci ale nejdříve představit lidem v klubu." |
"Velký vliv určitě měly rodinné důvody. Jsem totiž z Pardubic a mám tu i rodinu," zdůvodnil pro server Lidovky.cz návrat do klubu úřadujícího mistra extraligy Kratochvíl. "Oslovil mě Ondřej Šebek, se kterým jsem působil v Pardubicích, než jsem šel do Slavie. Jsem rád, že se mi ozval a těším se na naší spolupráci."
Úkol nesplnil
Po pěti letech v pražském klubu cítí, že plány nenaplnil. "Do Slavie jsem šel s tím, abych zvýšil diváckou návštěvnost v O2 areně a zájem o Slavii. Z tohoto důvodu jsem nesplnil úkol, kvůli kterému jsem přišel. A netěší mě, že jsem fanoušky nenaučil chodit na Slavii," mrzí Kratochvíla.
První dva roky jeho působení v Praze však byly slibné. "Myslím si, že na začátku se to dařilo, i díky tomu, že jsme dvakrát za sebou hráli finále. Průměrná návštěvnost stoupala, nárůst ale nebyl tak velký, jak by si mistr a vicemistr zasloužil," popsal marketingový manažer.
Pak už ovšem Slavia takových úspěchů nedosáhla, což mělo dopad i na návštěvnost utkání v O2 areně. "Sportovní výsledky jsou určitě důležité, nicméně na to má vliv i ekonomická situace v zemi. Vstupenky na Slavii totiž nebyly nejlevnější záležitostí. Na druhou stranu lístek se dal pořídit i za 100 korun."
Takové starosti v Pardubicích mít nebude, na domácí zápasy Východočechů byla totiž průměrná kulisa v základní části přes osm tisíc diváků. "I tady je co zlepšovat, návštěvnost letos klesla. Chtěli bychom i víc začlenit fanoušky do dění v klubu," poodkryl další plány pardubického klubu Kratochvíl.