„Všichni sportovci mají propagovat zdravý životní styl. Značka jako Sugarpova podporuje velkou a nadměrnou konzumaci cukru,“ prohlásil 57letý politik.
A s takovým názorem nebyl sám. Podobně se vyjádřil i Tom Sanders, profesor na londýnské King's College: „Před 30 lety nebylo sportovcům povoleno podporovat a propagovat cigarety. Je načase začít něco dělat proti těm, kdo podporují konzumaci nezdravého jídla a nezdravý životní styl.“
Svou novou značku uvedla Šarapovová s velkou slávou v srpnu 2012 před startem US Open. Investovala do ní půl milionu dolarů (zhruba 10 milionů korun). Dokonce přemýšlela, že by si pro US Open 2013 změnila své příjmení na Sugarpova, aby ještě více propagovala svou novou značku.
Nyní je k dispozici 12 různých příchutí bonbonů, přičemž část výtěžků z prodeje jde na nadaci Šarapovové. Ani to ale neobměkčilo Vaze a spol., kterým se spojení Sugarpova s jednou z ikon ženského tenisu nelíbí.
Těžko to však Šarapovové může kazit jinak zatím velmi povedený rok. Úspěšnou antukovou sezonu završila druhým triumfem na Roland Garros. V žebříčku se drží v elitní desítce. Daří se jí ve vztahu s bulharským tenistou Grigorem Dimitrovem.
S rostoucí popularitou značky Sugarpova se dalo čekat, že se časem objeví i kritici. Dokud však budou tyto hlasy ojedinělé, její rozmach jen stěží zastaví.