Závěrečné utkání sezóny NFL si v USA na svém přijímači v době konání naladí přes 100 milionů diváků. V loňském roce dokonce událost překonala 27 let starý rekord ve sledovanosti, který držela poslední epizoda seriálu M*A*S*H.
Zápolení dvaadvaceti bojovníků ovlivňuje i tvrdý byznys, a to o poločase mezi druhou a třetí čtvrtinou. Prostor pro třicetisekundovou reklamou je k dispozici za částku 3 miliony dolarů.
Nepřehlédněte |
V den zápasů američané nakoupí jídlo v ceně 55 milionů dolarů, snědí 15 tisíc tun bramborových lupínků a 4 tisíce tun popcornu. A o den později? To se zase zvyšuje poptávka po látkách napomáhající trávení a lécích proti překyselení žaludku...
"Fotbalové šílenství" v USA ovlivňuje i dopravu. Čtyři hodiny před závěrečnou bitvou sezóny se oproti normálu zvyšuje nehodovost o celých 41%.
Amerika se už proto pomalu připravuje na další díl tradičního zemětřesení. V neděli večer totiž vypukne znovu: Pittsburgh Steelers vyzvou Green Bay Packers.