"Tohle je jiné než Dominátor. Tehdy jsem byl spíš jako investor, čísla jsem viděl jednou za čas a pak z toho byl tři dny špatný. Teď jsem u toho každý den a řeším každý detail," řekl magazínu.
ČTĚTE VÍCE |
Do rozjezdu značky zatím Hašek investoval milion korun a pracuje na něm dva roky. Ve firmě, která ho vyrábí, drží 65 procent, zbytek má jeho kamarád Michal Zapletal.
Víc než rok pak jezdil do Vídně, kde složení nápojů vznikalo, ochutnávat vzorky, až vybral dvě příchuti. Černá plechovka nápoje chutná po ibišku a granátovém jablku, bílá po brazilské rostlině feioja. Nejde však o klasické energetické nápoje, které podle Haška působí krátkodobě a pak dramaticky následuje únava. U jeho "moku" prý člověk nejprve zrelaxuje, teprve pak se dostaví povzbuzení.
Celkem má zatím k prodeji připraveno 40 tisíc plechovek. "Finančně jsem zabezpečený, takže to není stejné riziko jako u lidí, kteří do toho jdou z nuly. Ty jsem vždycky obdivoval," uvedl.