Diskuze
Konečný: Auta a motorky nesmí řídit 'blbci', pak bude cyklistika bezpečnější
Děkujeme za pochopení.
Co tam rika o vyboceni z hadu, kdyz zrejme slo o pad ctyr jezdcu a motorka podle vseho nestacila uhnout. To nema se zkusenosti ridice motorky nic moc spolecneho.
A proc michat umrti jako takova, kdyz infarkt je vec uplne jine kategorie, nez byt prejet doprovodnou motorkou.
Krome toho vseho, cykliste take musi byt trenovani na pritomnost doprovodnych vozidel, ne si jezdit jako kdyby tam nebyla. Tedy take by meli podstoupit nejake zkousky, jako ridici doprovodnych vozidel. Je videt, ze kapr je kapr a bude vzdy videt vinu u nepritele rybare...
Takze tam slo o starsi nehodu, to vyboceni z hadu cyklistu, i tak zbytek stoji. Kdyz se divam na zavody, je me uplne jasne, ze tam riskuji vsichni, jak ty motorky s kamerou, tak cykliste. Ale jezdi se tak, 'dokud se ucho neutrhne', jak rika prislovi.
Mimochodem, pochybuji moc a moc, ze (i jen nektera) doprovodna vozdila ridi nekdo, kdo nema zakladni znalosti jak cykliste jezdi, to prece vi kde kdo, kdo se trochu okolo jezdeni na kole jen trochu mota, a neni to zadna veda.
Těžko říci, zda jsou větší blbci ti, co řídí bicykly nebo ti, co řídí auta a motocykly. Asi to vyjde přibližně na stejno. Důležité je, aby všichni tito nejezdili spolu na jedné komunikaci. V tom mají více možností cyklisti, kteří je často želbohu neyužívají. Není řídkým jevem cyklista proplétající se mezi kamiony a podél trasy vede prázdná cyklostezka, která je o 10 m delší.