Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Kvitová může teď prorazit i v reklamě. Ale moje práce je tenis, řekla

Česká tenistka Petra Kvitová má po druhém wimbledonském triumfu podle slov manažera Černoška blízko do „marketingové extraligy“. Jenže i když má Kvitová úspěchy na kurtu, zatím nepatří tenisové star jako jsou Marie Šarapovová, Carolina Wozniacká nebo Eugenie Bouchardová.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
To samozřejmě může, ale...

Ano, to samozřejmě může a nemusela by k tomu pokazit svůj tenis. také řeči amerických komentátorů, že její astma je překážkou jejího úspěchu v reklamě, jsou nesmysl (ačkoliv pro americký trh teenagerů, tj. jeden z nejvýnosnějších trhů, je to samozřejmě stoprocentní pravda, jenže jsou i jiné výnosné trhy). Jenže Petra Kvitová nemá Maxe Eisenbuda - to je ten rozdíl proti Marii Sharapovové a Ně Liové (Li Na). Díky němu jsou M. Sharapovová a Li Na dvě ze tří nejlépe vydělávajících sportovkyň na světě (2013). Slečno Petro, kdyby se M. Eisenbud ohlásil, že Vás chce zastupovat, na nic nečekat, vyplatit se ze zbytku kontraktu s M. Černoškem a přijmout kontrakt s Eisenbudem. Život je dlouhý, kariéra je krátká, platíte velký tým kolem sebe, ještě ty peníze budete potřebovat. M. Černošek Vám nesjednal ani ty nejlogičtější kontrakty, kde už jste měla a mohla být tváří značky (nebudu prozrazovat, jaké, M. Černošek mě za to neplatí) a pokud vím, ani se o to nepokusil.

0 0
možnosti
Re: To samozřejmě může, ale...

Ještě pro laiky k té poznámce jakéhosi amerického experta, že atraktivitu Petry Kvitové jako tváře značek (atraktivitu pro "endorsements") snižuje její astma, dodám: ano, atraktivitu pro trh amerických teenagerů astma "tváře značky" snižuje dost. Má to řadu příčin specifických pro americký trh a astma v americké společnosti, které se trhů na jiných kontinentech netýkají a tady je zbytečné je rozebírat. K tomu je ale důležité dodat, že na americkém trhu teenagerů, který je velký a perspektivní, je dloihodobě značka zdaleka Nike nejznámější mezi všemi značkami obuvi i mezi všemi značkami oblečení. Znovu to potvrdila i nedávná data.

A Petra je jednou z tváří značky Nike...

Jenže zkrátka platí: jsou i jiné značky než Nike a jsou i jiné výnosné a perspektivní trhy, než jen trh teenagerů v Severní Americe.

0 0
možnosti