Diskuze
Kvitová může teď prorazit i v reklamě. Ale moje práce je tenis, řekla
Děkujeme za pochopení.
J39a61n 46K34u33l60i65h11r64a63c29h
To samozřejmě může, ale...
Ano, to samozřejmě může a nemusela by k tomu pokazit svůj tenis. také řeči amerických komentátorů, že její astma je překážkou jejího úspěchu v reklamě, jsou nesmysl (ačkoliv pro americký trh teenagerů, tj. jeden z nejvýnosnějších trhů, je to samozřejmě stoprocentní pravda, jenže jsou i jiné výnosné trhy). Jenže Petra Kvitová nemá Maxe Eisenbuda - to je ten rozdíl proti Marii Sharapovové a Ně Liové (Li Na). Díky němu jsou M. Sharapovová a Li Na dvě ze tří nejlépe vydělávajících sportovkyň na světě (2013). Slečno Petro, kdyby se M. Eisenbud ohlásil, že Vás chce zastupovat, na nic nečekat, vyplatit se ze zbytku kontraktu s M. Černoškem a přijmout kontrakt s Eisenbudem. Život je dlouhý, kariéra je krátká, platíte velký tým kolem sebe, ještě ty peníze budete potřebovat. M. Černošek Vám nesjednal ani ty nejlogičtější kontrakty, kde už jste měla a mohla být tváří značky (nebudu prozrazovat, jaké, M. Černošek mě za to neplatí) a pokud vím, ani se o to nepokusil.
J84a25n 85K42u95l94i67h14r48a80c81h
Re: To samozřejmě může, ale...
Ještě pro laiky k té poznámce jakéhosi amerického experta, že atraktivitu Petry Kvitové jako tváře značek (atraktivitu pro "endorsements") snižuje její astma, dodám: ano, atraktivitu pro trh amerických teenagerů astma "tváře značky" snižuje dost. Má to řadu příčin specifických pro americký trh a astma v americké společnosti, které se trhů na jiných kontinentech netýkají a tady je zbytečné je rozebírat. K tomu je ale důležité dodat, že na americkém trhu teenagerů, který je velký a perspektivní, je dloihodobě značka zdaleka Nike nejznámější mezi všemi značkami obuvi i mezi všemi značkami oblečení. Znovu to potvrdila i nedávná data.
A Petra je jednou z tváří značky Nike...
Jenže zkrátka platí: jsou i jiné značky než Nike a jsou i jiné výnosné a perspektivní trhy, než jen trh teenagerů v Severní Americe.