Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Hubník, Plašil, Baroš... Kdo proti Rusům zahrál nejhůř?

Česká fotbalová reprezentace má za sebou ostudný vstup do turnaje. Debakl s Ruskem odhalil ve hře národního týmu především naprostý chaos v obraně. Špatně však zahrála i záloha, která nedokázala udržet míč, a proto přetížená obrana chybovala. Kdo byl z Čechů nejhorší?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD

M. Dubanová

9. 6. 2012 19:44
????

Měla jsem pocit, že se vrátila opět doba, kdy musíme nechat rusáky vyhrát...

0 0
možnosti
AH

A. Herzog

9. 6. 2012 17:14
Nerozumím....

....některým věcem.

Například proč jsme se na začátku zápasu hnali bezhlavě do útočení a potom jsme dostali z protiútoku góly. Rusi nastoupili velmi nervózní, co by se ještě stupňovalo pribývajícím časem. Jejich fanoušci od nich očekávali výhru a pokud by to nesplnili, byli by vystaveni silným útokům ze všech stran. Z toho vycházela jejich nervozita. Pro nás by byla remíza dobrá. To značí měli jsme hrát ze zajištěné obrany, klidně i na čas a tím i na nervy soupeře.

Dále nechápu proč tak kvalitní stoper jak Kadlec musí hrát krajního beka. Z mnoha hodnocení tohoto zápasu nevychází dobře, ale jsem přesvědčen že na svém místě by zahrál mnohem líp jak Hubník, který podle mně hrál špatně. Obzvlášť se mi nelíbilo, že se ke střele u prvního gólu otočil zády. Kdyby se díval jak útočník kope, mohl střelu zblokovat. Podle mně i v dalších gólech má Hubník prsty.

Dále nechápu jak můžeme hrát otevřenou partii s tak běhavým teamem jak mají Rusi. Měli jsme zajistit obranu a hrát na protiútoky.

Už kolem 65. minuty bylo jasné, že nás Rusi uběhali. Podle mně 3. a 4. gól jsme dostali proto, že hráči již běhali jak smadný velbloud na poušti. Proto nechápu pozdní střídaní. Plašil měl sice bezvadnou gólovou přihrávku, ale jinak byl nevýrazný a svou těžkopádností se pohyblivým Rusům vůbec nemohl rovnat ani na začátku a už vůbec ne když byl unaven. Podle mně ho měl střídat Darida.

Dále nechápu proč není v realizačním týmu trenér Vrba. Možná se jim nehodí do kšeftů. Přitom nikdo nezná líp vlastní hráče jak trenér který s nimi každý den pracuje. Nic proti panu Komňackému, vážím si ho, ale měl tam být pan Vrba.

0 0
možnosti
MK

M. Komárek

10. 6. 2012 0:03
Re: Nerozumím....

souhlasím. Asi nejste sám, kdo nepochopil Bílkův záměr. Ta taktika byla zcela sebevražedná!

0 0
možnosti
RH

R. Hledík

9. 6. 2012 16:33
Prosím

souhlasím s názorem Karla Šípa, který v dnešním programu studia "Vratislav", oprávněně zkritizoval trenéra Bílka, politoval fyzicky neschopného Plašila, nešikovného Baroše, děravého Hubníka a Kadlece. Navrhuje stopery Hübschmana a Suchého, pravá záloha Rajtoral, dopředu Pekharta a Necidu. A místo unaveného Plašila -- Daridu. Já se se Šípem souhlasím a spolu s ním i tipuji, že trenér Bílek neuposlechne a dostaví se další 2 prohry.

0 0
možnosti
GZ

G. Zahradníček

9. 6. 2012 15:09
Nejhorší byl samozřejmě Čech, nikdy nároďák

nepodržel. Na posledním ME byl vyhodnoce jako nejhorší brankář, o tom se zde samozřejmě nemluvilo. To není jako chytat v bráně Chelsea, kde za něj vše vykope Terry či Cole.

0 0
možnosti
RH

R. Hledík

9. 6. 2012 16:36
Re: Nejhorší byl samozřejmě Čech, nikdy nároďák

Pane Zahradníček --- máte pravdu,, pohyboval se jako by byl v tranzu !!

0 0
možnosti

F. Šimek

9. 6. 2012 14:34
myslím, že Pat a Mat

si nezaslouží, aby byli maskoti.......Bílek a Pelta-to jsou Čuk a Gek! Včera- kdybych chytal já -je mi 67, tak sem taky dostal jen 4buřty....víc na Čech totiž nešlo......

0 0
možnosti
GZ

G. Zahradníček

9. 6. 2012 15:11
Re: myslím, že Pat a Mat

Přesně tak, Maďaří také dali 2 střely na bránu a Čech dostal 2 fíky. Jak je ten Péťa úspěšný.  :)))

0 0
možnosti
VH

V. Hrabal

9. 6. 2012 13:47
Nejhůř

Nejhůř zahráli Plašil a Jiráček - na jejich vrub padá většina přečíslení, včetně těch gólových. To, že Kadlec, Sivok a Hubník pak nestačili techniky vybaveným ruským útočníkům 1na1 je další věc. Dav plive na Baroše, který se bil sám na hrotu a nedostal jedinou dobrou přihrávku, ač se snažil nabízet. Největší díl viny pak padá na Bílka, který nezvládl střídání ani strategii. Nezbývá než doufat, že každý zápas je jiný a zbylé dva zápasy zvládneme lépe...

0 0
možnosti
MP

M. Potůček

9. 6. 2012 12:44
Ještě že jsme hokejový národ

.. aspoň nám ti čutálisti můžou být jedno. Ani na ligu diváci nechodí, na hokej se chodí víc, tak nevím, proč se říká kopané v Česku nejpopulárnější sport, když se na to ani nedá dívat. Výkony na ME jsou jen odrazem bídy našeho domácího fotbalu. Kde by se vzali hráči a trenéři? A Pelta u kormidla, ten tomu dá ještě korunu.

0 0
možnosti
MK

M. Komárek

9. 6. 2012 12:26
odhalte někdo prosím tajemství

nominace Baroše do základní sestavy a na Euro vůbec. Děkuji. Nejsem schopen na to přijít.

0 0
možnosti
MC

M. Chmelíček

9. 6. 2012 18:07
Re: odhalte někdo prosím tajemství

Podle mě musí na Bílka vědět něco moc ošklivého. Jiný důvod mě nenapadá.

0 0
možnosti
MK

M. Komárek

9. 6. 2012 12:25
Moje hodnocení

Brankář 5 (ve kterém roce naposledy Čech vlastně podržel zápas?)

Obrana 5 !!! Tragedie, především střed a pravá strana

Záloha 3, snažili se dopředu, ale degenziva zoufalá

útok nehodnotím, žádný nebyl

0 0
možnosti
MK

M. Komárek

9. 6. 2012 12:26
Bílek samozřejmě 5

0 0
možnosti
JK

J. Kottas

9. 6. 2012 10:29
Baroš umí obvykle akorát dobře upadnout...

 a ani jednou se mu to v trestňáku nepodařilo. A nemáme Aršavina, Lawandowského či jiných podobných osobností. Bílek neměl taktiku,  Rosický se šetří, Plašil nebyl vidět, Čech chrápal..... a jediný se mi líbil Selasie

0 0
možnosti
RL

r. luzar

9. 6. 2012 11:17
Re: Baroš umí obvykle akorát dobře upadnout...

Jediný normální hráč tam byl Rozhodčí !!!

0 0
možnosti