Žluté kalhotky pro vedoucí závodnici, nejlepší vrchařka v puntíkovaném a přední spurterka v zelených tangách. Takový pohled se mohl naskytnout chodcům v belgickém Bruselu.
Kontroverzní venkovní reklama ale vzbudila vlnu emocí a tak se belgická komise pro reklamu rozhodla, že provokativní billboardy musí být ihned staženy. Prý mají urážlivou a sexistickou povahu.
Výrobce spodního prádla Sloggy, který za reklamou stojí, ale využívá ve svých kampaních tematiku Tour de France již od roku 2002. Před třemi lety například vyrazily dívky oděné pouze ve spodním prádle v barvách lídrů cyklistického závodu do ulic Paříže. Propagovaly tak sport bez dopingu.
I letos propaguje společnost svoje výrobky během závodů. Ve městech, kterými projíždějí závodníci během jednotlivých etap, staví stanová městečka s pohlednými hosteskami. Ty ochotně zapózují s nadšenými návštěvníky i s účastníky závodů.